دستگاه چاپ کارت Fargo HDP 500 :


توسط دستگاه فارگو HDP5000، رنگها به صورت طبیعی و با طراوت و عکس ها با کیفیت بالا چاپ می شوند. کارتهای شناسایی چاپ شده با این دستگاه، بیشتر از اینکه از حریم سازمان حفاظت کنند، بیانگر غرور و افتخار سازمان هستند. FARGO HDP5000 کارتهای شناسایی را با بالاترین کیفیت موجود تولید می‌کند. توسط چاپ معکوس تصویر زیر فیلم شفاف و سپس پرس حرارتی فیلم با سطح کارت، تصویری با کیفیت بسیار بالا تولید می شود که جلای تصویر و همچنین صاف و براق بودن آن بیشتر از یک کارت شناسایی معمولی است.


دستگاه چاپ کارت 1000 Fargo DTC :


DTC1000Me برای استفاده آسان در محیطهای مختلف کاری، طراحی و ساخته شده است.
کارکرد این دستگاه چاپ کارت ساده بوده و نوع کارتریج، تعمیر و نگهداری آن را آسان نموده است.
شما با زدن چند کلیک میتوانید آن را نصب و راه اندازی کنین .


دستگاه چاپ کارت magicard prima 4 :


این چاپگر با اخذ گواهینامه FIPS-201 از دولت آمریکا در حوزه شخصی سازی کارت، اطمینان و استحکام را برای صدور آنی کارت به کاربر ارائه می کند. Prima 4 با استفاده از فن آوری چاپ غیر مستقیم، کارت هایی با کیفیت قابل مقایسه با چاپ افست تولید می کند.استفاده از قابلیت های اختیاری این چاپگر نظیر چاپ uv، پوشش امنیتی (Holographic Overlay) و همچنین کدگذاری کارت، سطح امنیتی دیگری را به این چاپگر اضافه کند.


دستگاه چاپ کارت Hiti CS 200 :


نوع دستگاه : چاپگر تخصصی کارت PVC یک رو تمام رنگی
ویژگی : دارای قابلیت لمینیت یک لایه وارنیش و چاپ هولوگرام
روش چاپ : رنگی و تک رنگ


دستگاه چاپ کارت Nisca PR-C201 :


فن آوری چاپ مجدد NiSCA به شما اجازه می دهد تا تصاویر FULL COLOR، FULL Painted را در رنگ واقعی درخشان چاپ کنید. فرایند انتقال مجدد با استفاده از تصعید رنگ برای چاپ تصویر با وضوح بالا به طور مستقیم بر روی فیلم سپس چاپگر به وسیله گرما و فشار بر روی تصویر و فیلم بر روی سطح کارت انتقال می یابد و به صورت حرارتی به سطح کارت هدایت می کند. PR-C201 دارای سرعت بالا، 600 نقطه در اینچ، رنگ 24 بیتی و چاپ با سرعت فوق العاده بیش از 145 * کارت / ساعت است! PR-C201 همراه با رمزگذار اختیاری، رمزگذار مگ، رمزگذار تماس و / یا رمزگذار بدون تماس عرضه می شود.